Заходи , Facebook

Послуги: Ціна за 1000 штук: / грн.
Facebook - Заходи. Оффер, ручне виконання. критерії 451




Як придбати послуги на SocLike ?

Реєстрація

Поповнюєте баланс

Створюєте кампанію



Чому у деяких все місця на заходи розлітаються за лічені години? А в інших завжди залишаються вільні місця ... занадто багато вільних місць?

А тепер, покажіть мені того, хто не хоче написати sold out у своєму заході! Таких просто не існує! Всі хочуть проводити свої заходи при повних залах! З особистих спостережень — найкраще відкривати захід через бізнес сторінку. Тому що захід відкрити через бізнес сторінку Facebook має статистику, вікно продажу квитків і потенційно доступний будь-якому користувачеві Facebook. Обов'язково зробіть обмеження за кількістю квитків. Виберіть привабливу обкладинку, проведіть інвентаризацію всіх ваших ресурсів і вирішите де, що і коли ви будете публікувати. Напишіть емоційний текст, додайте посилання на захід і розкажіть про те, що квитків лімітовану кількість. Якщо ви зайдете в розділ заходів на Facebook, то побачите все, що знаходиться поруч з вами, зможете розбити по тематиках і прочитати всі описи. Не розраховуйте, що люди прибіжать після одного нагадування: введіть планомірний підігрів аудиторії та створюйте ажіотаж. 

1. Опублікуйте захід за 2 тижні до самої події. 

2. Зробіть серію публікацій: додавайте фото з минулих заходів, тези з лекції, цікаві факти. Такі пости не будуть відображатися у вас на сторінці, але їх побачать і підписники спільноти, і всі, хто відгукнувся на захід. 

3. Поспілкуйтеся з людьми особисто, наприклад, напишіть листа тим, хто зоставив уточнюючі питання або відзначив захід як вподобане. 

Захід на Facebook - відмінний спосіб пропіарити свій проєкт, себе або бренд. А що це означає? Це означає, що потрібно цей самий захід провести. Онлайн або офлайн - вирішувати вам. У будь-якому випадку, це інвестування часу, грошей і зусиль. Але результат того вартий! Завдяки заходам на Фейсбук ви можете дати вашим підписникам потрібну інформацію і безцінний досвід. Вони точно будуть вдячні.

У світі 550 мільйонів осіб щомісяця використовують заходи на Facebook. Це ж скільки потенційних клієнтів, уявляєте? Ваш захід (+ реклама заходу на Facebook) приверне людей, яким може бути це цікаво, а також можливість знайти нових клієнтів. Захід на Facebook - один з найсильніших інструментів для залучення і розвитку вашої спільноти, і це зовсім не обов'язково має коштувати багато грошей. Тепер ви можете розмістити захід онлайн і це чудово зіграє на користь вам і вашій спільноті.