Встановлення програм / ігор , Facebook

Послуги: Ціна за 1000 штук: / грн.
Facebook - Встановлення програм. Оффер, ручне виконання. критерії 306




Як придбати послуги на SocLike ?

Реєстрація

Поповнюєте баланс

Створюєте кампанію



Розробка мобільного додатку може бути незаперечною конкурентною перевагою для бізнесу. Зараз користувачі не тільки грають в ігри, сидять в соціальних мережах, але і впевнено роблять покупки, замовляють продукти, вивчають курси і бронюють квитки через мобільні додатки.

Для бізнесу важливо скористатися таким джерелом аудиторії як мобільні додатки. В середньому у кожного українця на телефоні встановлено близько 40 додатків, в яких він проводить 80% часу використання смартфона.

Тенденція зростання мобільного трафіку при цьому зберігається. Неважко оцінити потенційний обсяг користувачів Android і iOS пристроїв в Україні через інструменти Facebook. Близько 15 млн користувачів використовують Android, iOS використовують - 3,5 млн. Для реклами мобільних додатків Facebook Ads Manager пропонує окремий тип кампанії "Встановлення програм". Алгоритми і налаштування даного типу кампаній спеціально розроблені для результативного просування додатків. Даний тип кампаній призначений для того, щоб отримати максимальну кількість завантаження додатків.

Перш ніж перейти до оптимізації і запуску, необхідно визначитися з метою вашої рекламної активності.

Facebook пропонує стандартні маркетингові цілі для реклами додатків. Найбільш простою є збільшення трафіку на сторінку з вашим додатком. Вона не вимагає додаткового завантаження SDK, але і результати такого налаштування можна оцінити тільки в розрізі отриманих кліків по рекламі. Якщо говорити про топи категорії і пошуку, то, насправді, точного алгоритму ніхто не знає і компанії Apple і Google тримають їх в секреті. Зроблено це для того, щоб маркетологи не могли маніпулювати даними і більшою мірою топи залежали від дій користувача.

В цілому, при обчисленні позиції додатків в топі використовуються такі показники, як:

Ймовірно, для Google Play важливі і зовнішні посилання, тобто огляди і згадки в Інтернеті. Для пошуку також важлива релевантність назви, опису та ключових слів запиту, кількість завантажень з пошуку по даному запиту, конверсія з перегляду сторінки.

Соціальні мережі зараз є одним з основних джерел трафіку для додатків. Гігантське охоплення і точні параметри орієнтування дозволяють достукатися до будь-якої потрібної вам аудиторії і отримати саме тих користувачів, які здійснять потрібну дію (реєстрацію, покупку і т.п.) Для просування в усьому світі доцільно використовувати Facebook і належить йому Instagram, рекламну платформу Google з його універсальними кампаніями просування додатків.

Фактично, за допомогою FB і Google ви зможете охопити понад 70% світової аудиторії (за винятком Китаю і якихось окремих країн, де сильні місцеві соціальні мережі). Кожен день в App Store і Google Play виходять тисячі або навіть десятки тисяч нових ігор.

Мобільні ігри - дуже конкурентний ринок, на якому "потрібно бігти з усіх ніг, щоб тільки залишатися на місці, а щоб кудись потрапити, треба бігти як мінімум удвічі швидше". Залучення нових користувачів (більшість з яких нічого і не купує) - величезний виклик для будь-якого творця гри. Ось кілька порад про маркетинг мобільних ігор. Спробуйте застосувати їх для свого теперішнього або майбутнього проєкту.