Купуйте послуги Facebook [Західна Європа]
Більше...
Спокуса купувати лайки у Facebook - це чудово, без сумніву. Кожен хоче збільшити кількість підписників та залучення сторінок, і багато веб -сайтів забезпечують лайки у Facebook за низькими цінами.
Однак купівля лайків у Facebook не тільки не допомагає, але й шкодить вашому бізнесу.
Ця стаття розробить те, що ви дійсно отримуєте, коли купуєте лайки у Facebook, їх темні джерела та те, як вони завдають шкоди вашому бізнесу.
Ви також дізнаєтесь про законні способи отримати справжні лайки від реальних людей, зацікавлених у вашому бренді, та кілька інших тонких способів виростити подібні на вашій сторінці у Facebook безкоштовно.
Як люди купують лайки у Facebook
У більшості випадків пошук лайків у Facebook починається в пошукових системах. Люди набирають фрази, щоб вести їх на сайти, де вони можуть придбати лайки у Facebook.
Вони використовують основні фрази, такі як купувати сторінку Facebook, де купити сторінку у Facebook подобається дешево, де купити справжні лайки у Facebook, найкращий сайт для придбання Facebook -сторінок або навіть купувати Facebook, як.
Speeds дають покупцям варіанти вибору типу лайків, які їм потрібні, будь то на сторінці, чи на публікації. Вони виберуть кількість бажаних лайків, залежно від їх бюджету, введіть свою URL -адресу фан -сторінки у Facebook, оплату та чекати результатів.
Рекламні гасла Facebook, як продавці, такі терміни, як купити Facebook Lives 100% активні та реальні за дешевими цінами, гарантія постійних шанувальників, гарантія повернення коштів, 24/7 підтримка клієнтів та реальні лайки від реальних людей.
Що ви дійсно отримуєте, коли купуєте Facebook лайки
Що ви дійсно отримуєте, коли купуєте Facebook лайки
Дійсно, вони купують Facebook, як послуги, можуть надати вам у Facebook, як обіцяно. Сумна реальність полягає в тому, що ви ризикуєте потрапити на підроблені рахунки, ботів та незацікавлених сторін.
Підроблені облікові записи - це підступні рахунки, які використовуються для підштовхування лайків до вашого облікового запису. Продавці також використовують ботів - мережа автоматизованих облікових записів, що з’являються законними. Якщо вам пощастило отримати справжні лайки від реальних людей, ви не маєте гарантії їх інтересу до ваших продуктів чи послуг.
Ще одна річ, яку слід врахувати, - це те, що більшість реальних лайків від реальних людей, які ви отримуєте, генеруються на фермах кліків.
Клацніть Ферми-це схеми шахрайства, де контракти з шахрайством клацання та сплачують арахіс великим групам працівників з низьким рівнем доходу в країнах, що розвиваються. В обміні працівники натискають на посилання на рекламу шахрая. Вони можуть зареєструватися на інформаційні бюлетені, переглядати веб -сайт або натиснути спільні посилання.
Використання ферм кліків, щоб заробити лайки - це нелюдське та неетичне. Ви закінчите лайки від вразливих людей, які переживають труднощі. Вони можуть не зацікавити і ніколи не можуть ототожнюватися з вашим брендом.
Навіщо купувати лайки у Facebook зашкодить вашому бізнесу
Купівля Facebook любить збитки підприємств. Період.
Це негативно впливає на ваші доходи, Edgerank, органічне охоплення, покоління свинцю, аналіз аудиторії, ефективність реклами та надійність бізнесу. Крім того, Facebook також видаляє фальшиві рахунки та лайки від ботів.
Edgerank та органічний охоплення
У минулому Facebook використовував алгоритм Edgerank, щоб визначити вміст, який буде відображатися на каналах новин людей.
Сьогодні Facebook використовує алгоритми розширеного машинного навчання для визначення вмісту охоплення органічних публікацій та платних кампаній.Органічне охоплення стосується кількості людей, які бачать ваш вміст у Facebook безкоштовно.
Купівля лайків у Facebook з підроблених облікових записів, ботів та незацікавлених людей, замаскованих як Real, сприятиме поганій продуктивності вмісту через нульову взаємодію. Алгоритм Facebook збиратиме негативні результати, і ваше органічне охоплення знизиться. Чим більше підроблених у вас є, тим нижчим буде ваш органічний сфера.
Покоління свинцю
Facebook - це провідний канал покоління свинцю. Однак ви отримаєте переваги лише в тому випадку.
Facebook подобається від Click Farms, Bots та Fake Accounts дасть вам нерелевантну аудиторію. Такі лайки ніколи не зароблять на вас перетворення; Ці люди ніколи не стануть вашими клієнтами.
Доходи
Коли ви витрачаєте на рекламу, ви очікуєте повернення витрат на рекламу як з точки зору залучення, так і зростання доходів.
Але ваш дохід також залежить від орієнтації на аудиторію. Оскільки купівля Facebook Likes дає вам фальшиву аудиторію, ви витратите свої гроші, оскільки ви будете показувати свою рекламу неіснуючій чи незацікавленій аудиторії.
Палаючі гроші
Аналіз аудиторії та виступ реклами
Купівля лайків у Facebook дає вам аудиторію, яка ускладнює проведення успішних рекламних кампаній.
Ви не можете сказати інтересам такої невідомої аудиторії. Більше того, важко визначити справжні характеристики ваших реальних послідовників.
У цьому випадку створення спеціальних аудиторій буде головною перешкодою. Ви в кінцевому підсумку націлюєте на людей, які ніколи не конвертують, тому знову витрачаєте витрати на рекламу.
Надійність бізнесу
Інгеніїн -лайки можуть пошкодити імідж вашого бренду. Якщо подібні на вашій сторінці підроблені, люди будуть знати.
Наприклад, нереально, що у вас є тисячі підписників, але вони навряд чи взаємодіють з вашим вмістом.
Ваш бізнес втратить довіру та відігнає справжніх клієнтів. Залучення зменшиться поступово, оскільки ваша аудиторія побачить ваше небажання вирощувати змістовні зв’язки з реальними людьми.
У гірших сценаріях клієнти можуть залишити негативні відгуки, попереджаючи інші потенційні потенційні клієнти, ще більше пошкоджуючи ваш бізнес.
Купівля лайків може ускладнити перевірку вашої сторінки у Facebook. Отримати блакитну перевірку дуже важливо для довіри вашого бізнесу. Тому вам слід прочитати нашу статтю, в якій пояснюється, як перевірити у Facebook.
Facebook видаляє фальшиві рахунки
Подвійна втрата може бути неминучою, коли ви купуєте фальшиві лайки у Facebook, оскільки Facebook постійно знаходить та видаляє фальшиві рахунки.
Ви можете втратити куплених підписників, і навіть можете втратити свою сторінку у Facebook для залучення до шахрайства.
Замість того
Замість того.
Для вас буде найпростіше керувати всіма своїми активами у Facebook - сторінці, обліковому записі реклами, пікселя тощо. - Використання бізнес -менеджера Facebook.
Замість того
Переваги запуску Facebook Ads, щоб отримати лайки сторінки
Запуск оголошень у Facebook отримає вам подобається справжні люди, оскільки вони будуть відображатися справжнім людям. Вам не потрібно буде турбуватися про фальшиві лайки з підроблених рахунків та ботів.
Більше того, ви отримаєте подобу від відповідної аудиторії. Через свої алгоритми Facebook відобразить ваші оголошення реальним людям на основі їх взаємодій та поведінки перегляду. Таким чином, ви отримаєте лайки від людей, які цікавляться вашим продуктом.
Поради щодо запуску оголошень для просування вашої сторінки
1. Націлювання на інтерес та аудиторії Lookalike
Націлювання на інтерес означає, що ви орієнтуєте на аудиторію на основі їх інтересів у Facebook. У цьому випадку, як рекламодавець, ви можете вибрати інтерес, який, на вашу думку, ідеально підходить для ваших продуктів та послуг, а Facebook покаже ваші оголошення людям, які мають цей інтерес.
Націлювання на інтерес - це хороша відправна точка для рекламодавців для початківців з невеликими даними або взагалі не може використовувати для орієнтації на зростання клієнтської бази.
Коли у вас буде більше даних, які можна використовувати для націлювання, ви можете створити власну аудиторію та згодом, створити аудиторію Lookalike на основі них.
Наприклад, ви можете створити спеціальну аудиторію підписників сторінки або спеціальні аудиторії людей, які відвідали та спілкувалися з вашим веб-сайтом.
Ви можете дізнатися все, що потрібно знати в нашій статті про створення аудиторій на основі пікселів.
2. Сторінка любить оголошення
Як випливає з їх імені, Facebook Page любить рекламу - це хороша стратегія для збільшення лайків сторінок використання платної реклами. Ці оголошення допоможуть вам охопити людей, які можуть сподобатися вашій сторінці та зацікавити ваш вміст чи такий бізнес.
Це спеціальні оголошення, які не створюються через менеджера оголошень, а безпосередньо з вашої бізнес -сторінки. Якщо ви хочете дізнатися більше про створення цих оголошень, перегляньте цю довідкову статтю з Facebook.
3. Експериментуйте зі своїми оголошеннями: перевіряйте різні творці та аудиторії
Щоб отримати найкращі результати від вашої реклами, ви повинні перевірити багато різних аудиторій, творців та копії оголошень.
Як тільки ви зрозумієте, що працює, ви можете масштабувати свої кампанії та збільшити доходи.
Читайте більше наших статей, щоб дізнатися, як використовувати відео та опитування оголошень.Крім того, використання більшої кількості емоджи у ваших оголошеннях та публікаціях у Facebook також може призвести до більшої участі у вашій аудиторії.
4. Проаналізуйте свою ефективність оголошення та дізнайтеся, що працює
Коли ви запускаєте рекламу, ви повинні проаналізувати їх ефективність та визначити, що найкраще підходить для вашого бізнесу. Замість того.
Платформа може надати вам усі розуміння, необхідні для розуміння продуктивності реклами. Це навіть дозволяє генерувати звіти, якими ви можете поділитися зі своєю командою та клієнтами.
Інші методи, які слід застосовувати, а не купувати лайки у Facebook
Як ви вже зрозуміли, ваш бізнес настільки цінний, щоб ризикувати своєю цілісністю та надійністю, купуючи лайки у Facebook. Окрім запуску Facebook оголошень, наведені нижче методи також можуть допомогти вам отримати більше лайків та збільшити залучення.
1. Знайдіть ідеальний час для публікації в соціальних мережах
Опублікуйте або заплануйте свій вміст у соціальних мережах у час максимальної видимості та залучення вашої аудиторії.
Опублікування вмісту на своїй сторінці у Facebook у відповідний час може максимально досягти аудиторії. Використовуйте Facebook Insights, щоб побачити та відстежувати час із найвищим залученням - час, коли ваша аудиторія є найбільш активною.
2. Опублікуйте свій вміст у групах Facebook
Групи Facebook надають чудову аудиторію для вашого вмісту. Ви можете опублікувати групу, пов'язану зі своєю сторінкою у Facebook або групами, до яких ви приєдналися.
Групи забезпечують інтерактивні розмови і дозволять вам будувати кращі стосунки. Окрім приєднання до існуючих груп, створення групи Facebook для вашої сторінки може бути зручним. Навіть якщо користувач пропускає публікацію на вашій сторінці, він може побачити публікацію в групі.
Пота: Спочатку Facebook дозволив приєднатися до груп Facebook лише як особистий профіль. Сьогодні ви також можете приєднатися до групи як на сторінці у Facebook, хоча це залежить від налаштувань адміністратора групи.
3. Вступайте до розмов зі своєю аудиторією
Розмовні заняття можуть допомогти вам створити міцніші, кращі та здорові стосунки зі своєю аудиторією.
Займатися повідомленнями в групах та на сторінках у вашому бізнесі; прокоментувати повідомлення та відповісти на коментарі; Використовуйте емоджи, щоб висловити свої реакції.
Як залучення до розмов зі своєю аудиторією може заробити вам подобається
Зацікавити свою аудиторію. Коли ви спілкуєтесь зі своєю аудиторією у розмовах, ви збільшуєте залучення до своїх публікацій. Чим більше залучення людей до вашого вмісту, тим вище шанси їм сподобається ваша сторінка.
Заробіть довіру своєї аудиторії. Довірені сторінки Facebook отримують більше лайків. Сильні розмовні взаємодії зі своєю аудиторією Створіть зв’язок бізнес-клієнт. Люди будуть довіряти вашому бренду більше, коли у вас буде вища залучення допису, і ви можете отримати більше лайків та підписників на своїй сторінці.
Збільшити свій доступ. Аудиторії у Facebook, як обмін залученням вмісту зі своїми друзями, і навіть можуть позначити їх у коментарях. Переконайтесь, що ви створюєте захоплюючі публікації, оскільки це один з найбільш похвальних способів запросити коментарі, реакції та акції аудиторії.
4. Створіть конкурс у Facebook
Запустіть конкурси Facebook та переможців винагороди з привабливим призом. Ви можете використовувати конкурси, щоб зробити такі люди, як ваша сторінка у Facebook, ділитися своїм вмістом або займатися, коментуючи свої публікації.
Мем конкурсу Facebook
Переваги конкурсів у Facebook
Збільшити взаємодію. Успішний конкурс повинен збільшити залучення на вашій сторінці у Facebook, залучаючи нових та ідеальних шанувальників, які будуть взаємодіяти з вашим вмістом.
Збільшити лайки та послідовників. Конкурси приваблюють людей, зацікавлених у вашому бізнесі, і їм сподобається ваша сторінка, щоб отримати більше вмісту.
Створіть обізнаність. Ви можете вирощувати свою сторінку та публікувати подобаються, коли ви створюєте обізнаність про свою сторінку та продукти. Змусити людей ділитися вашим вмістом зі своїми друзями, безумовно, допоможе підвищити поінформованість про ваш бренд.
Отримати потенційні клієнти та збільшити продаж. Оскільки люди займаються вашим вмістом, вони можуть зацікавити продукти та послуги, які ви можете продати. Кожен реальний, як і послідовник, є потенційним клієнтом.
Швидкі поради щодо проведення успішного конкурсу у Facebook
Дотримуйтесь правил Facebook. Ознайомтеся з діями, забороненими Facebook. Наприклад, уникайте примушення людей до змагань або прохання їх затопити терміни інших людей своїми змаганнями.
Зрозумійте різні типи конкурсів, які підтримує Facebook. Facebook підтримує подарунки або призи, елементи випадковості та акції вступу/реєстрації.
Ознайомтеся з відмінностями між конкурсами у Facebook. Наприклад, у кампаніях роздачі випадково люди виграють призи, і їм нічого не потрібно платити чи купувати. Конкурси вимагають, щоб люди доклали певних зусиль, щоб перемогти. Лотереї вимагають від людей платити або купувати, і вони є незаконними в США.
Повідомте всю необхідну інформацію про свій конкурс. Ваш конкурс не повинен вводити в оману вашої аудиторії. Тримайте його прямо і будьте правдивими.
Уточніть, що ваш конкурс не пов'язаний з Facebook або будь -яким чином схвалюється або спонсорується Facebook.
Висновок
На закінчення, придбання лайків у Facebook завдасть шкоди вашому бізнесу. Ви отримаєте підроблені лайки від ботів, підроблених рахунків та вразливих людей, які працюють на фермах кліків у країнах, що розвиваються. Ці люди не цікавлять ваш бренд.
Підроблена аудиторія, яку ви отримуєте, зашкодить вашому edgerank та зменшить органічний охоплення вашого вмісту. Вам буде важко генерувати реальні потенційні клієнти та проаналізувати свою аудиторію. Ваш бізнес втратить довіру, і Facebook видалить підроблені облікові записи, які змусять вас втратити лайки.
Замість того. Реклама отримає вам справжні лайки від реальних людей, які зацікавлені у вашому бренді.
Для запуску успішних рекламних кампаній у Facebook ви можете почати з націлювання на інтерес та прогрес, щоб виглядати аудиторією, як тільки у вас буде достатньо даних. Крім того, ви можете запустити сторінку у Facebook, любить рекламу, щоб збільшити вашу сторінку.
Що дуже важливо, це те, що ви перевіряєте багато різних аудиторій, творців та копії реклами та завжди аналізуєте свою ефективність оголошення, щоб дізнатися, що найкраще підходить для вас. Потім ви можете подвоїти свої успішні кампанії та максимізувати свої результати.
Ви можете опублікувати в потрібний час, коли ваша аудиторія є найбільш активною, публікує у відповідних групах у Facebook, спілкуйтеся з аудиторією в конверіях та створити конкурси у Facebook, щоб розширити свій доступ.
Підводячи підсумок, у Facebook є так багато речей, які допоможуть вам просувати свій бренд та розвивати свій бізнес.
Купівля лайків у Facebook - це не одна з них.