Купуйте пряме повідомлення в Instagram



Як купити перегляди, підписники, лайки, коментарі?

Реєстрація



Додайте кошти на свій баланс



Створіть компанію



Instagram приватні повідомлення

Ціна грн / 100



Для безкоштовного тестування цієї послуги зв’яжіться з онлайн-консультантом унизу праворуч.


Що таке Instagram DM? Функція Messenger Instagram працює аналогічно Facebook Messenger. Прямі повідомлення в Instagram - це просто приватні повідомлення між користувачами в Instagram. Це можуть бути 1: 1 повідомлення або розмови у великих групах. Так чи інакше, для початку одного користувача потрібно ініціювати Instagram DM. У програмі Instagram прямі повідомлення ви можете надсилати текст, фотографії, відео та посилання. Ви також можете посилатися безпосередньо на інші повідомлення в Instagram, запустити відеодзвінки та надсилати голосові нотатки. Підприємства можуть використовувати прямі повідомлення в Instagram для початку розмов, побудови відносин, обміну інформацією та генерування потенційних клієнтів та продажів. Вони також дозволяють отримати більш персоналізоване спілкування, що може бути особливо корисним для розкішних брендів або підприємств на основі послуг. Будь -який користувач або бізнес може надіслати Instagram DMS. Вам не потрібно мати бізнес -профіль Instagram. Це означає, що якщо у вашому бізнесі ще немає такого, ми настійно рекомендуємо отримати профіль бізнесу в Instagram - або перетворити існуючий профіль - якнайшвидше! Якщо у вас є час надсилати та відповісти на прямі повідомлення в Instagram, це чудово. В іншому випадку ви завжди можете делегувати це завдання комусь у вашій команді обслуговування клієнтів та використовувати інструмент соціальних медіа для впорядкування процесу, що дозволяє безперебійному досвіду клієнтів. Коли ви тільки починаєте розвивати свій акаунт в Instagram, ви не отримаєте величезної кількості DMS. І все -таки, коли ваша сторінка зростає, так і кількість запитів, які ви отримуєте. Це так просто! Чому шаблони прямих повідомлень в Instagram настільки корисні? Коли вперше почав Instagram, було багато можливостей для органічного націлювання на нових користувачів. Але, коли платформа зростала і все більше затоплена брендами, які намагаються підтримувати цю платформу соціальних медіа, конкуренція зростала. І це продовжувало рости. Зараз існує понад 200 мільйонів бізнес -рахунків в Instagram, і ця кількість зростає щодня. Звичайно, не кожен бізнес пов'язаний з вашою галуззю, але це все ще величезна кількість облікових записів в Instagram, з якими можна конкурувати. Не помиляйтеся з нами, в Instagram є багато можливостей - у Instagram - понад 130 мільйонів користувачів щомісяця натискають на покупки, а 80% користувачів Instagram дотримуються принаймні однієї марки на платформі. Але якщо ви хочете, щоб ваш бізнес виділявся, ви повинні подумати поза коробкою і бути творчими, коли мова йде про маркетинг Instagram. Вам потрібно постійно пробувати нові способи досягнення користувачів Instagram - як тестування унікальних форматів реклами та використання прямих обміну повідомленнями! Як працюють шаблони Instagram DM? Отже, тепер ви розумієте, що таке Instagram DM. Щоб надіслати його, просто торкніться значка повідомлення у верхньому правому куті екрана. Потім у вікні прямого повідомлення торкніться значка олівця, щоб написати своє повідомлення. Виберіть свого одержувача, напишіть повідомлення та надішліть! Або просто прямуйте безпосередньо до чиєїсь профілю, торкніться кнопки "Повідомлення" і розпочніть свою розмову. Місцезнаходження Instagram Inbox Що натиснути, щоб написати повідомлення в Instagram Тепер, коли ми всі знаємо, як надіслати DM, що таке шаблон Instagram DM? Ну, як бізнес, ви можете охопити велику кількість користувачів органічно, використовуючи прямі повідомлення в Instagram. Але, як ви можете собі уявити, це може зайняти час. Шаблони DM Instagram автоматизують деякі мислення, що стоять за цим завданням. Вони по суті є прямим повідомленням про скорочення та пасти (яке можна налаштувати, якщо потрібно), яке ви можете надіслати декільком користувачам Instagram. Цей процес може зайняти багато часу, але він може бути вартим того, якщо користувачі актуальні або вже зацікавлені у вашому бренді. Звичайно, є боти, які ви можете використовувати для автоматизації цього процесу, але жодна з них офіційно не затверджена в Instagram. Крім того, якщо ви тільки починаєте, ви хочете переконатися, що будь -яке спілкування є справжнім. Набагато краще надіслати повідомлення від реальної людини, а не налаштувати чат. Таким чином ви можете переконатися, про що люди запитують, і швидко реагувати на них відповідною інформацією. Як бонус, ви також почнете будувати відносини з цільовим ринком і дізнатися, що вони хочуть, як вони говорять та що їх цікавить. Перш ніж почати прямі повідомлення Прямий обмін повідомленнями в Instagram може бути трудомістким процесом. Перш ніж розпочати роботу, переконайтеся, що ваш профіль Instagram налаштований правильно. Немає сенсу витрачати години на просвітницьку діяльність, якщо ваш профіль в Instagram не виглядає професійно або ви не додали деталі свого бізнесу. Переконайтесь, що ви зробили наступне: Soclike, настроюване посилання, яке ви можете розмістити як свою біографію в Instagram. Коли користувачі Instagram натискають на нього, це перенесе їх до індивідуального меню, яке ви можете оновити за допомогою свого брендингу та різноманітних посилань на ваш вибір Тут у нас є профіль Soclike Insta, який виглядає чистим, легко зрозумілим та професіонал. Він має біо -посилання, відображати зображення, і легко зрозуміти, що робить бізнес з першого погляду. @ Профіль Instagram Soclike Найкращі шаблони DM Instagram для вашого бізнесу Перше, що потрібно пам’ятати, коли мова йде про шаблони DM Instagram - це те, що це шаблони. Це означає, що до них слід трактувати виключно як керівні принципи, і, як ви бачите, вони відрізняються з точки зору тем, тону та формальності. Ваш бізнес має свій унікальний тон голосу, який залежатиме від того, в якій галузі ви працюєте, та вашої аудиторії, а також ваших унікальних цінностей бренду. Найкраще використовувати ці шаблони DM як вихідну точку, і налаштувати їх за допомогою голосу вашого бренду. Instagram DMS може бути не довше 1000 символів, але ми рекомендуємо зберігати його досить коротким і солодким для максимального впливу. Скористайтеся тим, що ви можете надсилати посилання, зображення чи відеоролики. Просто пам’ятайте, що вам також потрібне переконливе повідомлення, якщо ви насправді хочете, щоб люди натискали на ваші посилання або переглянули відео, які ви надсилаєте. 1. Ласкаво просимо шаблони повідомлень Перш за все, приємно надіслати вітальне повідомлення будь -яким новим підписникам, яких ви отримали. За допомогою цього повідомлення ви можете подякувати новим підписникам за приєднання до вашої спільноти та запитати їх, чи є щось їм потрібно. Якщо вони є новим клієнтом, ви навіть можете надіслати їм код знижки, щоб заохотити пробні покупки. Ось кілька прикладів вітальних шаблонів повідомлень, які можна використовувати: Гей, новачок! Ми так раді, що ви приєдналися до нашої спільноти в Instagram! Ми хотіли вітати вас і сподіваємось, що наш профіль буде вам корисним. Будь ласка, повідомте нас, якщо вам щось потрібно, або натисніть тут для отримання додаткової інформації: [Посилання на сторінку FAQS або блог] Привіт! Дякуємо за підтримку нашого малого бізнесу. Ми пропонуємо 10% знижку для будь -яких нових клієнтів. Просто використовуйте код знижки [xx] при оформленні каси. Поспішайте, скоро закінчується J Привіт! Дякуємо за те. Ми розповсюджувачі високоякісної [xx]. Відкрийте для себе повний каталог продуктів тут: [Посилання на продукти] Привіт, товариш -любитель тварин! Дякуємо за приєднання до нашої спільноти, яка підтримує ініціативи щодо захисту тварин. Разом ми можемо змінити життя тварин на краще у всьому світі. Дізнайтеся більше про те, як можна тут долучитися: [Посилання на цільову сторінку] Гей, незнайомець! Дякуємо за підтримку моєї фотографії. Кричіть, якщо у вас є якісь запитання, або киньте мені ряд, щоб обговорити співпрацю. Мир. Ваше вітальне повідомлення може бути ще простішим за це, як це просте повідомлення подяки від австралійського дизайнера ювелірних виробів, від Ferne. @ Ferne миттєва відповідь в Instagram за наступним 2. Шаблони обслуговування клієнтів Шаблони DM Instagram можуть виступати як розширення моделі обслуговування клієнтів. У наші дні більшість клієнтів (або потенційних клієнтів) очікують, що бренди будуть готові до відповідальної команди соціальних медіа та чекають відповіді на їхні запити. Мало того. Ви можете використовувати функцію Instagram Messenger, щоб відповісти на запитання або розширити розмови, які ви вже маєте з користувачами у розділі коментарів у своїх публікаціях. Ось кілька шаблонів прямих повідомлень в Instagram, щоб розпочати розмову: Привіт! Ми помітили, що у вас виникли деякі питання щодо нашої продукції. Чи можемо ми допомогти? Будь ласка, не соромтеся повідомити нам, чи є щось, що вам потрібно. Дякую, [бренд]. Привіт [Ім'я], ми помічаємо, що у вас проблеми з нашим продуктом. Ми хотіли б допомогти вам, якби ви хочете. Будь ласка, надішліть нам більше деталей, коли у вас буде хвилина, і ми допоможемо вам вирішити це, як тільки зможемо. Привіт, милі! Нещодавно ви задали нам запитання в коментарі до одного з наших публікацій. Ми просто хотіли повідомити вам, що на нашій сторінці FAQ є більше інформації. Клацніть тут, щоб отримати докладнішу інформацію: [Додати посилання] 3. Шаблони знижок Немає нічого, що ваші підписники в Instagram не люблять більше, ніж нахабна знижка. Слідуючи за вами, ваші шанувальники показують вам, що вони вже зацікавлені у вашому продукті. Voila - у вас є тепла аудиторія, яка може бути готова придбати. Але як ти підштовхуєш їх на крок далі? Просто - просто запропонуйте знижку або пропозицію. Наступні шаблони Instagram DM використовують привабливі пропозиції для того, щоб перетворити нових підписників - і перетворити їх на клієнтів. Привіт, там! Дякуємо за підтримку нашої сторінки. Щоб сказати спасибі, ми хотіли б запропонувати вам знижку в розмірі 10 доларів на вашу першу покупку. Просто введіть код: 10offnewbie, щоб претендувати! Перейдіть за цим посиланням, щоб почати покупки: [Посилання на продукти] Привіт [Додати ім'я], ми помічаємо, що ви були давнім прихильником нашого бренду. Ми хотіли б запропонувати вам XX% знизити наш новий асортимент, щоб сказати спасибі. Клацніть тут, щоб почати покупки: [Посилання на продукти] Привіт, милі! Чи знаєте ви, що ми щойно випустили абсолютно новий асортимент [Додати продукт]? Щоб відсвяткувати, ми пропонуємо наявним шанувальникам XX%, щоб нагородити їх лояльність. Ось ваш код знижки: [Додати код]. Насолоджуйтесь! Здивування! Ми помітили, що ви позначали нас у своїх останніх публікаціях і сказати спасибі. Ось ваш код знижки: [Додати код]. Насолоджуйтесь і дайте нам знати, чи є у вас відгуки j Привіт! Це ваш щасливий день! Ми даруємо подарунок [xx] з покупкою на цей тиждень лише тоді, коли ви витрачаєте 50 доларів на більше на касі. Почніть покупки тут і використовуйте код: Freegift, щоб стверджувати: [посилання на продукти] За допомогою цих шаблонів DM ви можете перевірити різні знижки та пропозиції та побачити, який з них працює найкраще. Ви також можете запропонувати безкоштовну доставку або знизити ціни на продаж за певну суму кошика, або пограти з різними мінімальними витратами, щоб побачити, які пропозиції комбінація працює найкраще. 4. Шаблони впливового або співпрацівника Після того, як ви отримаєте повісити розміщення власного вмісту, ви можете подумати про розширення свого охоплення. Ви можете це зробити, співпрацюючи з впливовими, блогерами чи навіть іншими брендами. Але маркетинг -вплив може бути складним звіром, тож як ви знайдете правильних впливових людей для вашого бренду? Для початку спробуйте наступне: Після того, як ви визначили, до яких впливових або користувачів Instagram ви хочете звернутися, почніть зв’язуватися з ними! Використовуйте шаблони Instagram DM для швидкості, але також переконайтеся, що ви надсилаєте персоналізовані повідомлення будь -кому, з ким ви хочете працювати. Важливо, щоб вони розуміли, чому ви думаєте, що вони будуть чудовими. Якщо ви звучите навіть трохи спаммі, більшість впливових вимкнеться і, можливо, навіть не реагувати на вас. Ось кілька наших улюблених шаблонів Instagram DM для контакту з впливовими людьми. Привіт [Додайте назву тут], ми обожнюємо ваш унікальний стиль, і ми думаємо, що вам сподобається наш новий продукт [Додати назву продукту]. Ми хотіли б надіслати вам [зразок, продукт, халяву, купон], щоб спробувати, якщо вам подобається. Будь ласка, надішліть нам найкращу поштову адресу, і ми доставимо це прямо до ваших дверей! Не можу дочекатися почути вас, [бренд] Гей, ми останнім часом любили ваш вміст, і ми так захоплюємось тим, як ви з'єднуєте, і надихаєте своїх підписників [вставити тут персоналізацію]. Якщо ви зацікавлені, ми хотіли б отримати можливість співпрацювати для співпраці. Будь ласка, повідомте нас, щоб ми могли отримати м'яч. Сподіваюся почути від вас скоро! Привіт [Додайте тут ім’я], ми просто хотіли сказати, що ми любимо ваш вбивчий канал Інста, особливо ваші останні повідомлення про [тему]. Ми думаємо, що вам сподобається ваш [продукт чи послуга], і ми хотіли б запросити вас приєднатися до нашої програми Посла. Ця програма дозволяє [заробляти гроші, збирати бали, отримувати знижки] лише для згадки про продукцію та публікації! Не соромтеся звертатися до нас для отримання додаткової інформації або подайте заявку безпосередньо тут: [Додати посилання]. Сподіваємось почути від вас найближчим часом j В майбутньому ви можете ще більше впорядкувати цей процес і створити партнерську програму або програму впливових, щоб легко на борту партнерів та впливових брендів набагато швидше. Як ви бачите нижче, багато роздрібних торговців модами та аксесуарами створили власну програму впливових, таких як Даніель Веллінгтон, та освоєний маркетинг впливу. Широко відомий роздрібний торговець працює з впливовими людьми по всьому світу, використовуючи ретельно узгоджену програму посла. Програма впливового, яким керує Даніель Веллінгтон 5. Шаблони UGC Не кожен бренд може дозволити собі залучати впливових. Якщо ви підпадаєте під цю категорію (принаймні поки що!), Тоді створений користувачем вміст або UGC може стати більш доступною альтернативою для вас для вивчення. Вміст, створений користувачем,-це саме те; вміст, створений користувачами. Це може бути фотографія, розміщена в Instagram, огляд, розміщений у Twitter, або історія в Instagram з відгуком. Іноді користувачі опублікують цей вміст органічно, особливо якщо вони, скажімо, в галузі краси, як вони намагаються утвердитися як авторитет у своїй галузі. Але в іншому випадку ви можете заохотити UGC за допомогою стимулів, таких як подарунки, або просто надаючи Instagram користувачам визнання. UGC не тільки означає, що ви можете більш стратегічно взаємодіяти зі своїми шанувальниками, але це також означає, що у вас є постійний потік вмісту, який ви можете переробити. Ось наші провідні шаблони прямих повідомлень в Instagram, які ви можете використовувати, щоб заохотити UGC для вашого бізнесу. Якщо ви помітили, що хтось публікує про ваш бренд або позначивши вас, надішліть їм нижче повідомлення: Гей! Дякуємо, що позначали нас у своєму дописі. Ми любимо бачити, як наші щасливі клієнти використовують нашу продукцію. Чи не заперечуєте ви, якби ми повторно репостили ваш вміст? Ми, звичайно, позначаємо вас у нашому дописі. Дайте нам знати. Спасибі! Привіт! Дякую за тег, і ми любимо ваш дивовижний пост. Щоб сказати спасибі, ми хотіли б запропонувати вам 10 доларів за наступне замовлення з кодом [Додати код тут]. Чи не заперечуєте ви, якби ми повторно репостили ваш вміст? Не можу чекати, щоб почути вас. Дякую, Soclike. Привіт [Додати ім'я клієнта]. Дякуємо за публікацію про наш бренд. Ми дуже цінуємо вашу підтримку. Чи не заперечуєте ви, якби ми використовували ваш вміст у майбутньому репості? Ми, звичайно, позначаємо ваш обліковий запис у нашому дописі. З нетерпінням чекаємо від вас. Дякую [бренд] команда. Готові спробувати шаблони Instagram DM? Робота з шаблотами Instagram DM може бути складною. Для того, щоб отримати найкращу відповідь від ваших зусиль, вам потрібно врівноважити, використовуючи шаблони DM з персоналізованим підходом. Вам також потрібно переконатися, що у вас є система для управління вашим Instagram DMS. Обов’язково слідкуйте за кожним користувачем Insta після того, як ви їх DM, або всі ваші зусилля будуть нічим! Реалізуйте систему відстеження для відстеження будь -яких публікацій UGC або вмісту впливу, навіть якщо це просто електронна таблиця Excel. Управління соціальними медіа може зайняти багато часу, і, як і будь-яка інша соціальна мережа, Instagram вимагає комплексних інструментів маркетингу соціальних медіа, якщо ви хочете оптимізувати свій час. Soclike може допомогти вам у всьому цьому та багато іншого. Замість публікації лише тоді, коли у вас є час, це може допомогти вам постійно створювати якісні повідомлення. Зрештою, це допоможе вам дати набагато більші результати від ваших маркетингових зусиль соціальних медіа. Підписавшись на 7-денну пробну версію Soclike, ви можете заощадити години у своєму робочому процесі соціальних медіа щотижня! Наш всеосяжний планувальник Instagram дозволяє автоматично публікувати зображення, каруселі, історії в Instagram, барабани, відео та інше. Але не тільки це - він також працює з Facebook, LinkedIn, Twitter та іншими вашими соціальними мережами. Місця тегів, користувачів та продукти та керуйте всіма своїми хештегами в одному місці, щоб заощадити години щотижня. Поділіться на Pinterest Поділитися у Facebook Поділіться у Twitter