Як купити встановлення додатків за допомогою оголошень у Facebook



Як купити перегляди, підписники, лайки, коментарі?

Реєстрація



Додайте кошти на свій баланс



Створіть компанію



Facebook установка

Ціна грн / 100



Для безкоштовного тестування цієї послуги зв’яжіться з онлайн-консультантом унизу праворуч.


Facebook - один з найпростіших та найдосконаліших способів придбання встановлень додатків. З понад 1.1 мільярд щоденних активних користувачів, незалежно від того, в якій ніші ви знаходитесь, ви знайдете свою аудиторію у Facebook. Платформа продовжує розвиватися і тепер є одним із найшвидших і найпростіших способів для розробників мобільних додатків почати купувати встановлення. Тож тепер ви можете думати щось на кшталт "Швидке і легке - це чудово, але чи це ефективно?". Після роботи з всілякими мобільними додатками, щоб допомогти їм створити вигідні рекламні кампанії у Facebook, я можу сказати, не вагаючись, що відповідь велика так. Але не просто беру на це моє слово. Давайте подивимось на пару прикладів: 1. Додаток для квитків Applauze/955 Dreams вдалося досягти на 50% нижчу вартість за встановлення за допомогою оголошень для встановлення додатків у порівнянні з іншими мережами придбання користувачів. Вони також побачили 10 -кратну клацання через швидкість із встановленням оголошень FB App! Це деякі серйозно вражаючі числа! Давайте подивимось на іншого. 2. Animoca, гра в рольові ігри, розроблена для молодих жінок, виявила, що користувачі, придбані через App Facebook, встановили рекламу на 20% вище ARPU, ніж інші їхні користувачі! Правильно, вони виявили, що коли вони купують програму, встановлюються через Facebook, ці користувачі витрачають на 20% більше, ніж інші користувачі. Тож встановлення не тільки порівняно дешеві, але і Animoca виявила, що вони також мають високу цінність. Це узгоджується з тематичним дослідженням, опублікованим на цьому веб-сайті, яке показало, що користувачі, придбані за допомогою FB App Installs Ads, витрачених на 4 рази більше на покупки в додатку, ніж органічні користувачі. У цій статті я збираюся провести вас через процес придбання встановок додатків із встановленням оголошень у Facebook. Цей повний путівник проведе вас через усе, що потрібно знати, щоб розпочати роботу з FB Advertising для ваших додатків. Цей посібник величезний, тому для того, щоб полегшити для вас речі, я створив індекс, який дозволяє вам перейти до розділу, який вас цікавить: Навіщо купувати додатки? Перед початком Створення рекламної кампанії FB встановити рекламну кампанію Орієнтація на ваші оголошення Бюджет, графік та торги Рекламні творці Спеціальні та одиничні аудиторії Тестування та аналітика Зберігання вашого облікового запису Навіщо купувати додатки? Перш ніж ми потрапимо в хороші речі, давайте подумаємо, чому ви можете придбати встановлення додатків. Зазвичай є лише 2 причини. 1. Збирати дані Тут ви, швидше за все, будете починати, коли вперше купуєте встановлення. Ідея проста. Ви випускаєте додаток за допомогою аналітики. Потім ви купуєте купу нових установ та вимірюєте результати. Те, що ви тут робите, - це купувати відповіді на ключові питання щодо вашого додатка. Вивчаючи аналітику додатків, ви можете побачити, як поводилися ці користувачі, де вони покинули вашу програму, які функції вони найбільше використовували, якими вони не використовували, шлях, який вони пройшли перед тим, як зробити покупку в додатку, та багато іншого. Ви також отримаєте уявлення про ваші ключові показники, такі як залучення, утримання, середній дохід на користувача (ARPU) та вартість життя (LTV). Після того, як у вас є базова лінія для цих показників, ви можете виміряти, як вони змінюються, коли ви випускаєте нові версії програми. Мета - покращити свої ключові показники з кожною новою версією. Дані, які ви збираєте. Наприклад, ви можете побачити, що ваші користувачі залишають на певному рівні у вашій грі. Це говорить вам, що там є проблема, яку потрібно виправити. Це може бути помилка або просто те, що рівень занадто важкий. Так чи інакше, ви знаєте, що потрібно зробити, оскільки дані вам повідомляють. Іншим прикладом може бути те, де ви помічаєте, що люди, які використовують конкретну функцію, на 50% частіше завершать покупку в додаток. Це говорить вам, що ви повинні внести зміни до програми, які заохочують більше користувачів використовувати цю конкретну функцію. Перш ніж ми продовжимо далі, я хочу зазначити, що ви можете випустити додаток і збирати дані, не купуючи встановлення, але процес буде повільним, поки ви чекаєте, коли органічні установки будуть проникнути. Використання Facebook для придбання додатків дозволяє прискорити процес та отримати потрібні відповіді. 2. Прибуток! Це мрія. Саме там кожен розробник додатків хоче в кінцевому підсумку. Це ситуація, коли ви знаєте, що ви можете придбати встановлення за меншу, ніж кожна установка варта для вас. Або іншими словами, де у вас є позитивна віддача від інвестицій (ROI). Наприклад, ви знаєте, що можете придбати встановлення додатків за 1 долар кожен, але ви знаєте, що в середньому кожна людина, яка використовує вашу програму, витрачає 2 долари. Коли ви досягнете цієї точки. На жаль, навряд чи це буде так, коли ви вперше почнете купувати додаток встановлення. Переважна більшість розробників повинні пройти цей ітеративний процес збору даних та вдосконалення програми, перш ніж вони стануть позитивними рентабельністю їхніх витрат. Чому Facebook? Ми подивилися, чому ви можете придбати встановлення додатків. Тепер давайте швидко поговоримо про те, чому Facebook - це чудова платформа для цього. 1. Неймовірна кількість варіантів націлювання Як я вже згадував у цій публікації, у Facebook є величезна кількість активних користувачів. Вони також знають багато про своїх користувачів. Як рекламодавці, ми отримуємо користь від усіх цих даних, оскільки Facebook надає нам неймовірну кількість варіантів для націлювання на користувачів за допомогою наших оголошень. Ви можете націлити людей за демографічними показниками, такими як вік, стать, назва роботи, роль роботи, освіта, стосунки та багато іншого. Ви також можете орієнтуватися на інтереси та поведінку, що може бути неймовірно потужним. Це все базується на тому, що люди говорять у Facebook, тому це досить точно. Facebook знає, на які сторінки людям сподобалось, з ким вони слідують, на яку рекламу вони натискали раніше, і багато іншого. 2. Вимірювання та звітність Часто помічена перевага платформи оголошень у Facebook - це якість та кількість даних, що надаються рекламодавцям про їх кампанії. Ви можете точно побачити, наскільки добре працює ваша кампанія на інформаційній панелі Manager Manager. Просто назвати декілька речей, які ви можете побачити про свої кампанії: Скільки людей бачили ваші оголошення Скільки людей натиснули на них Скільки людей встановили ваш додаток Скільки коштує кожне враження Скільки коштує кожен клік Скільки коштує кожна установка І на додаток до цього можна розбити результати, щоб побачити: З якої країни/регіону/міста виходить ваші встановлення, і розбиття витрат для кожного Епоха людей, які бачать та клацають ваші оголошення та встановлюють вашу програму Пристрої, які люди використовують Статі І ви навіть можете побачити, скільки доходу отримує кожна кампанія! Далі поговоримо про те, що вам потрібно зробити, щоб підготуватися для запуску мобільних додатків Facebook.